Wednesday, August 12, 2009

Jemputlah Rezeki Anda Dengan Duha


Khamis , 13/08/2009 : Nak jadi kaya ke ? Nak hidup senang dan bahagia ?...akan tetapi ramai yang tertipu dengan mitos kekayaan dunia. Kaya wang tapi miskin jiwa.
Kaya wang melalui jalan yang salah dan mengundang kemurkaan Allah s.w.t. Apakah ada cara lain untuk menjadi kaya ? Menjadi bahagia dunia dan akhirat ? Apakah ada cara tersendiri untuk membuka pintu rezeki dengan berkat seluas-luasnya ?

Jawapannya pasti ada. Magnet Rezeki Dengan Solat Duha memberikan anda seribu satu jawapan bagaimana untuk menjemput rezeki dengan ampuh. Ia membongkar rahsia memperoleh rezeki yang melimpah ruah melalui wahana solat Duha. Ia membuka perspektif baru mengenai rezeki dan kekayaan bagi seorang Muslim. Ia menampilkan bukti-bukti yang menjelaskan bahawasanya melalui solat Duha yang istiqamah, sesiapa sahaja mampu memperoleh rezeki yang melimpah ruah dan diberkati. Rezeki bukan hanya sekadar wang tetapi rezeki juga boleh diberikan oleh Allah s.w.t melalui pelbagai cara. Bukan wang sahaja sebagai rezeki malahan pelbagai nikmat yang Allah s.w.t berikan pada kita juga dinamakan REZEKI. Ramai orang tersalah anggap bahawa rezeki hanyalah semata-mata wang sahaja. Yang lain bagaimana ? Adakah apa yang Allah kurniakan pada kita selain wang ringgit tidak dianggap sebagai REZEKI ?

Marilah menerokai kedahsyatan mukjizat-mukjizat ajaib yang ada di sebalik ibadat sunat ini kepada kekayaan dan kebahagiaan hidup di dunia dan akhirat. Miliki buku 'MAGNET REZEKI DENGAN SOLAT DUHA" anda pasti mampu dengan izin Allah untuk menjemput rezeki yang diberkahi dunia akhirat.

Trainer Yang Dhaif
Mohd Mustaqiim Asmuji
Konsultan Utama AMC

No comments:

Post a Comment