Wednesday, July 15, 2009

Salam Cemerlang Buat Pengunjung Blog.


MOTIVASI & KEMAHIRAN Mengurus BAKAT DAN PRESTASI MUSTAQIIM ASMUJI

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera
Apa khabar semua? Saya Mohd Mustaqiim , 'Professional Trainer' di dalam bidang Motivasi dan Kemahiran Mengurus Bakat dan Prestasi Diri. Selamat datang ke laman blog www.mus-mindasukses.blogspot.com.

Di laman blog ini, saya kongsikan bersama anda teknik-teknik motivasi dan kemahiran mengurus bakat dan prestasi diri. Dengan teknik-teknik ini, anda boleh majukan tahap pencapaian diri anda dan juga anda boleh belajar kemahiran-kemahiran lain (soft-skills) yang akan membantu anda selepas keluar dari dunia IPT. Teknik-teknik ini sesuai untuk pelajar di peringkat sekolah Rendah, Menengah, Kolej dan juga Universiti. Program Mengurus Bakat & Prestasi Diri yang dijalankan oleh saya mempunyai modul yang tersendiri. Program Pelatihan ini digelar sebagai RESPQ dan telah diajar kepada lebih 1000 peserta dari pelbagai peringkat usia.

Program yang menggabungkan teknik-teknik psikolinguistik dan psikospiritual ini telah memberikan impak maksima keatas individu yang hadir dalam siri pelatihan yang saya anjurkan.

Selamat Berprestasi Unggul Untuk Anda !!!

No comments:

Post a Comment