Sunday, October 4, 2009

Belajar NLP itu MUDAH !


Isnin,05/10/2009 : BELAJAR NLP DENGAN MUDAH & PANTAS.
NLP atau Neuro Linguistic Programming (NLP ™) adalah suatu model keunggulan manusia (human excellence). Berisi suatu set teknik-teknik canggih dan attitude untuk menggunakan keseluruhan sumberdaya seorang manusia iaitu fikiran, mental, dan fizikal.

NLP ™ memberikan kemampuan pada Anda untuk mengubah, mengadaptasi, atau menghapuskan perilaku-perilaku bersesuaian dengan kehendak Anda, dan memberikan kemampuan untuk memilih sendiri tahap mental, emosional, dan fizikal.

Teknik-teknik NLP ini telah terbukti memberikan hasil, aplikasinya hampir tidak terbatas. Ketika ini ianya sudah diterapkan di pelbagai organisasi kelas dunia (Fortune 500), dunia pemasaran, pentadbiran, komunikasi, pelatihan, pendidikan, sukan, ilmu perubatan, dan pembangunan diri.

Pelbagai sistem lain di luar NLP ™ juga cukup baik dalam menemukan permasalahan, tapi tidak memberikan alat yang dapat digunakan secara mandiri (tidak tergantung orang lain : terapi, coach, dll), tanpa rasa sakit, dan menjanjikan perubahan yang lebih cepat dengan cara yang menyenangkan dan elegan.

Belajar NLP sekarang, dengan AMC, memberikan Anda kesempatan untuk mempelajari ilmu NLP dengan cara yang mudah, menyenangkan dan elegant. Kami mengajarkan NLP dengan NLP itu sendiri secara PANTAS & APLIKASI TERUS dalam diri.

Hubungi trainer AMC, 019-2044036 Mohd Mustaqiim Asmuji, Profesional Trainer.

No comments:

Post a Comment