Thursday, April 7, 2011

Up Coming Event "Words That Influence Result" Jun 2011



"Adakah anda seorang majikan yang sukar berkomunikasi dengan orang bawahan anda hingga menjejaskan prestasi organisasi anda ?"

"Adakah anda seorang usahawan dalam bidang Takaful, Unit Trust atau MLM yang sukar untuk mencapai sasaran jualan anda ?"

"Adakah anda seorang pembuat keputusan (decision marker) yang penting dalam organisasi anda hingga dapat KEPUTUSAN LUAR daripada BIASA ?"

"Adakah anda seorang penemuduga yang susah untuk mengagak siapakah individu yang layak untuk diambil bekerja sesuai dengan kehendak syarikat anda dan akhirnya membawa kerugian pada syarikat ?"

Katakan YA untuk anda menghapuskan segala masalah yang dihadapi di organisasi anda dengan menyertai Program Berprestasi Tinggi "WORDS THAT INFLUENCE RESULT" bersama PAKAR KOMUNIKASI MEMPENGARUHI DUNIA , SHELLE R.CHARVET. Beliau berkepakaran dalam komunikasi mempengaruhi keputusan organisasi disekitar Amerika, Eropah dan Asia. Beliau adalah penulis buku best seller WORDS THAT CHANGE MIND ; MASTERING THE LANGUAGE OF INFLUENCE". Temui beliau buat julungkalinya di KUALA LUMPUR PADA 28-29/06/2011 DI HOTEL LEGEND, KUALA LUMPUR.

SIAPA PERLU & MESTI HADIR ?

CEOs, Senior Managements, General Managers, Leaders, Sales & Marketing Managers & Executives, Human Resource Practitioners, Counselors, Enterpreneurs & General Public.

Maklumat lanjut dan penyertaan hubungi , En Mustaqiim 019-2044036 atau layari www.shelle-charvet-in-malaysia.com.

No comments:

Post a Comment